top of page

Inspirerende Boodskappe

Die doel van hierdie boodskappe is om dit wat God in ons produseer na buite te projekteer om ander te inspireer. Hierdie boodskappe is dus gratis om af te laai en te versprei. Voor jy die boodskappe aflaai en luister, maak seker dat jy ten minste 40 minute stilte tyd het, sodat jy kan fokus op die Woord en toelaat dat die Heilige Gees tot jou spreek. Onthou, mooi boodskappe verander nie die wêreld nie, veranderde mense doen!

Rev 1v12-16 | Dr Etienne van Heerden | Protea Woordskool
48:19

Rev 1v12-16 | Dr Etienne van Heerden | Protea Woordskool

Die boek Openbaring is inderdaad gevul met geweld en ontstellende beelde, van die eerste visioen van Jesus (1:12–17) tot die finale oordeel (20:11–15). God waarsku die sewe gemeentes dat oordeel oor hulle sal kom indien hulle nie bekeer nie (hfst. 2–3). Die 21 seël-, basuin- en bak-oordele (hfst. 6–16) bring byna almal vernietiging en geweld. Uiteindelik sien ons hoe die bose wêreldryk, wat God se mense gemartel het, verwoes word (hfst. 17–18). Hoe moet ons dit verstaan? God se geregtigheid en heerskappy – Openbaring wys dat God regverdig oordeel. Die geweld en verwoesting is nie willekeurig nie, maar 'n antwoord op die boosheid en vervolging van sy volk. Hy bring uiteindelik geregtigheid en wreek die bloed van sy martelare (Op. 6:9–11; 19:2). Die stryd tussen God en die bose – Die apokaliptiese tonele beeld die kosmiese oorlog uit tussen Christus en die magte van die duisternis. Die geweld wys hoe die wêreld onder die invloed van Satan staan en hoe God uiteindelik die bose sal vernietig (Op. 12:7–12; 19:11–21). Oordeel en waarskuwing – Die beelde van oordeel is 'n oproep tot bekering. Die gemeentes en die nasies kry kans om hulle tot God te wend voordat dit te laat is (Op. 9:20–21; 16:9). Die uiteindelike oorwinning en vernuwing – Openbaring eindig nie in vernietiging nie, maar in vernuwing. Ná die finale oordeel bring God 'n nuwe hemel en 'n nuwe aarde waar daar geen lyding meer is nie (Op. 21:1–5). Die geweld in Openbaring is dus nie sinloos nie, maar deel van God se plan om geregtigheid te bring, die bose te oorwin en 'n ewige koninkryk van vrede en heerlikheid te vestig.
Rev 1v9–11 | Dr Etienne van Heerden | AGS Paarl Protea
55:03

Rev 1v9–11 | Dr Etienne van Heerden | AGS Paarl Protea

John’s confinement on Patmos, an Aegean island to which Rome exiled political criminals, shows that he is a partner with the churches’ tribulation and patient endurance. 'n Egeïese eiland (Aegean island) is 'n eiland wat in die Egeïese See geleë is, tussen Griekeland en Turkye. Hierdie eilande is deel van Griekeland of Turkye en word in verskillende groepe verdeel, insluitend: Die Kyklades (bv. Santorini, Mykonos) Die Dodekanesos (bv. Rhodos, Kos) - Patmos is deel van die Dodekanesos-eilande, wat in die suidoostelike Egeïese See lê, naby die kus van Turkye. Dit is bekend as die eiland waar Johannes die Apostel die Boek Openbaring geskryf het terwyl hy in ballingskap was. Dit is dus 'n belangrike Christelike pelgrimstogbestemming. Die Noordelike Sporades (bv. Skiathos, Skopelos) Die Noord-Egeïese Eilande (bv. Lesbos, Samos) Die Argosaroniese Eilande (bv. Hydra, Poros) Kreta, die grootste eiland in die Egeïese See Patmos is an arid island approximately 24 square miles (62 sq. km) in area and roughly 40 miles (64 km) from the mainland of Asia Minor. Since antiquity, it has possessed a working protected harbor near its center (modern Skala) and other places for small boats to anchor. Inscriptions and archaeological remains indicate the existence of a fortress before John’s arrival, and the clear presence of the Artemis cult afterward. Die bestaan van 'n fort voor Johannes se aankoms, en die duidelike teenwoordigheid van die Artemis-kultus daarna, dui daarop dat die stad of streek waarin Johannes gewerk het, 'n geskiedenis gehad het van militêre verdediging en religieuse aanbidding. Die fort, wat vroeër bestaan het, het waarskynlik 'n strategiese rol gespeel in die beskerming van die gebied, terwyl die Artemis-kultus, wat later in die streek sigbaar geword het, 'n godsdienstige invloed gehad het. Hierdie teenwoordigheid van die Artemis-kultus kan ook verband hou met die heidense aanbidding wat toe in daardie tydperk algemeen was. Die Artemis-kultus was 'n heidense godsdienstige beweging wat rondom die aanbidding van Artemis, die Griekse godin van jag, die natuur, die maanskyn, en vrugbaarheid, gebou was. Artemis was een van die belangrikste gode in die antieke Griekse mitologie en is dikwels afgebeeld as 'n maagdlike jagter met 'n boog en pyle. Die kultus het 'n groot aanhang in verskeie gebiede van die Griekse en Romeinse wêreld gehad, maar was veral prominent in Efese, waar die tempel van Artemis een van die sewe wonders van die antieke wêreld was. Die aanbidding van Artemis was nie net 'n godsdiens nie, maar ook 'n belangrike sosiale en kultuurlike aktiwiteit. Die tempel in Efese was nie net 'n plek van aanbidding nie, maar het ook as 'n finansiële en politieke sentrum vir die stad gedien. Die kultus was wydverspreid en het baie mense van verskillende agtergronde en sosiale klasse aangetrek. In die konteks van die Nuwe Testament, wanneer Johannes in Efese predik, het hy te doen gehad met die invloed van die Artemis-kultus, wat die mense se godsdiens en wêreldbeskouing sterk beïnvloed het. The limited population of the island during John’s day was probably largely pagan. Assuming (with church tradition) that John had been officially banished to Patmos, he may have been granted some freedom of movement on the island (even if, as claimed in later tradition, he lived in a cave) and may not actually have been in a prison, though he would have been barred from leaving Patmos.
Rev 1v4–8 | Dr Etienne van Heerden | AGS Paarl Protea
57:11

Rev 1v4–8 | Dr Etienne van Heerden | AGS Paarl Protea

John now addresses the recipients of his book: “To the seven churches in the province of Asia” (cf. v. 11; 2:1–3:22). This greeting identifies author and recipients, then pronounces blessing upon the recipients, “the seven churches that are in Asia.” Since churches existed in other cities of Roman Asia (e.g., Colossae, Troas), Christ’s selection of “seven,” symbolizing completeness, implies that he addresses the whole church through them. Located an average of 50 miles from each other, forming a very rough oval, connected by roads moving clockwise north from Ephesus and coming around full circle from Laodicea (east of Ephesus; see map, p. 2245). Apparently the entire book of Revelation (including the seven letters) was sent to each church (v. 11). See note on 2:1–3:22. Asia. A Roman province lying in modern western Turkey. Grace and peace. See note on Ro 1:7. who is … was … is to come. A paraphrase of the divine name from Ex 3:14–15. Cf. Heb 13:8. seven spirits. See NIV text note; see also Zec 4:2 and note and cf. 4:10. “him who is and who was and who is to come.” God is eternal, and in Christ he will come at the end of history to judge and save. “mthe seven spirits.” Revelation presents the Holy Spirit as one person (3:6, 13; cf. Eph. 4:4), but he also appears as “seven spirits” (cf. Rev. 3:1; 4:5; etc.), representing perfection, and as “seven torches of fire” (4:5) and “seven eyes” (5:6) to express his omnipresence and omniscience. Some interpretations suggest that these seven spirits may represent "the sevenfold Holy Spirit," symbolizing God's omnipresence through His Spirit Another perspective proposes that while the Holy Spirit is one, there are seven expressions or forms in which He operates among men, drawing a parallel to the seven-branched candlestick in the wilderness tabernacle It's also noted that the number seven in the Bible is often considered a perfect number However, it's important to acknowledge that the exact identity and nature of these seven spirits remain a subject of theological interpretation and are not conclusively defined in the provided information.
31 December 2023
03:31
Jack & Benjamin Dedication
08:42

021 - 872 54 73

agspaarl@gmail.com

Hoofstraat 263, Esterville,
Paarl, 7646

Tye

Dinsdae - Vrydae: 8vm - 1nm

​​Maandae & Saterdae: Gesluit

Sondae: 8vm - 12nm

 
 
 
 
 
 

©2018 Dr Etienne van Heerden_AGS Paarl

  • Black Facebook Icon
AFM Logo_Transparent.png
bottom of page